.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته آينده :
سند توسعه راهبردي مازندران كليد مي‌خورد
سازمان نظام صنفي مي‌تواند با راه اندازي سايت ويژه سند راهبردي در كشور سند راهبردي استاني را ارائه دهد و استان‌هاي ديگر با الگوگيري ارزش افزوده را بالا برده وهم‌افزايي در دانايي و مالي را براي استان پايلوت فراهم آورد...
سند توسعه راهبردي مازندران كليد مي‌خورد

استاد دانشگاه علم و صنعت ايران گفت: سند توسعه راهبردي مازندران در روز يكشنبه هفته آينده كليد مي‌خورد.

به گزارش شمال‌نيوز، علي اكبر جلالي صبح امروز در حاشيه ششمين نمايشگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات مازندران در جمع خبرنگاران استان افزود: سند توسعه راهبردي مازندران در سال 82 تحويل داده شد و به عنوان بهتري سند راهبردي در مجلس مورد تاييد قرار گرفت.
وي افزود: سند راهبردي مازندران در يك وقفه كوتاه مدت مجدد بازنويسي شد و از حالت تئوري بيرون آمده و بر روي پروژه‌هايي كه توسعه استان را فراهم مي‌كند تاكيد شده است.
جلالي با اشاره به اينكه شوراي صنفي مي‌تواند از طريق مركز فناوري و استانداري‌ها سند راهبردي را به وسيله آيين‌نامه اجرايي از سوي ناظر پروژه در بين اعضاي اشاعه دهد، گفت: استانداري‌ها مي‌توانند پروژه‌هاي نظام راهبردي را از سوي سازمان نظام صنفي و پژوهش دريافت كنند تا از موازي كاري‌ها جلوگيري شود.
پدر آي تي ايران بيان داشت: سازمان نظام صنفي مي‌تواند با راه اندازي سايت ويژه سند راهبردي در كشور سند راهبردي استاني را ارائه دهد و استان‌هاي ديگر با الگوگيري ارزش افزوده را بالا برده وهم‌افزايي در دانايي و مالي را براي استان پايلوت فراهم آورد.
وي بيان داشت: سند راهبردي مازندران پويا و با روند علم و گذشت سال بروز رساني مي‌شود.
باني شهرها و روستاهاي الكترونيكي ايران تصريح كرد: برپايي نمايشگاه‌هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات در استان تاثير زيادي در فرهنگ، اقتصاد و اجتماع دارد كه ريشه اصلي پيشرفت برخي از كشورها در برگزاري نمايشگاه جي تي اكس است.
وي خاطرنشان كرد: در نمايشگاه‌ها علاوه برمحصولات داخلي دستاوردهاي آي تي روز كشورهاي همسايه عرضه مي‌شود و مسئولان دولتي با خريد از اين فناوري‌ها برخي از شركت‌هاي غرفه دار شريك تجاري خود را پيدا كرده و بازارهاي تجاري رونق مي‌يابد.
جلالي يا بيان اينكه در برخي از شهرهاي كشورهاي خارجي هزار و 154 خدمات از طريق توسعه فناوري برخوردارندف گفت: در ايران هزار و 200 خدمات فناوري شناسايي شد كه مي‌تواند به مردم در خانه خدمات رساني كند.
استاد دانشگاه آي تي كشور تصريح كرد: عدم دولت الكترونيك در كشور باعث شد پهناي باند الكترونيكي توسعه نيابد.
وي ادامه داد: در كشور ما نقاط دسترسي به فناوري وجود ندارد ولي در 8 هزار و 500 روستاها پيشخوان دولت الكترونيك مهياست، ولي استفاده غيرممكن است.

محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند فریدونکناری 27 تير 1388
درگیری راننده و مسئول دفتر فرماندار با گارد بندر فریدونکنار به علت ممانعت از ورود خودرو فرماندار به بندر برای انتقال فرماندار و مسئولین شهرستانی که بدون هماهنگی قبلی به مکان حوزچه بندر به واسطه مانور هلال احمر(امداد و نجات) رفته بودند که راننده مزبور می خواست با اجبار وارد حریم بندر شود.قابل ذکر است این راننده و مسئول دفتر فرماندار را در منطقه بنام سایه فرماندار شهرت دارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.